قابلیت های جدید ضخامت سنج رنگ

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

دستگاه ضخامت سنج رنگ از جمله مهم ترین تجهیزاتی می باشد که برای ضخامت سنجی رنگ و پوشش قطعات مختلف استفاده می شود.

مدلی از دستگاه ضخامت سنج رنگ در بازار وجود دارد به نام TG که دارای یک صفحه رنگی و همچنین دارای یک منوی فارسی می باشد. میزان دقت هرکدام از دستگاه های ضخامت سنج رنگ با یکدیگر متفاوت می باشد که با توجه به همین قابلیت نیز می تواند ضخامت پوشش را روی آهن و آلومینیوم نمایش دهد.

این دستگاه این قابلیت را دارد تا محدوده ای بین 0 تا 1250 میکرون را اندازه گیری نماید.

دستگاه ضخامت سنج رنگ TG به همراه یک پراب آهنی و آلومینیومی ارائه داده می شود که می تواند روی انواع مختلفی از سطوح و پوشش عملکرد خوبی داشته باشد.

بعضی از دستگاه های ضخامت سنج رنگ به گونه ای می باشند که از یک پراب خارجی استفاده می کنند که به دستگاه متصل می گردد و این قابلیت را دارد تا ضخامت پوشش روی سطوح مختلف و رنگ آن را نیز اندازه گیری نماید.

هرکدام از دستگاه های ضخامت سنج رنگ این قابلیت را دارند که با توجه به نوع تکنولوژی که دارند اندازه ی محدودی را مورد اندازه گیری قرار دهند.

بهترین ضخامت سنج رنگ، ضخامت سنجی می باشد که طول عمر آن زیاد باشد. البته طول عمر باتری این دستگاه در صورتی دوام خوبی دارد که به خوبی از آن نگهداری شود و همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاوم می باشد و در صورتی که مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار را نداشته باشد آنگاه نمی توان نتیجه ی مطلوبی را از آن به دست آورد.
دستگاه ضخامت سنج رنگ نیز باید دارای یک پراب باشد تا مقاومت بسیار خوبی در برابر ساییدگی داشته باشد.

بهتر است دستگاه ضخامت سنجی را که خریداری می نمائید دارای گواهینامه ی کالیبراسیون باشد.

بهترین دستگاه ضخامت سنج، دستگاهی می باشد که دارای دقت اندازه گیری بسیار بالایی باشد و همچنین بتوانید درجه حرارت داخلی دستگاه را جبران نمائید.

همچنین بسیاری از دستگاه های ضخامت سنج رنگ این قابلیت را دارند تا بتواند زبان صفحه نمایش را به وسیله ی آن انتخاب نمائید. با ضخامت سنج رنگ میتوان تست رنگ خودرو را هم انجام داد.

   آدرس : تهران -خیابان ستارخان -خیابان باقرخان- پلاک 61- واحد 2
   تلفن : 09383636512- 02166593877
   پست الکترونیک : kavoshazma@gmail.com
   دورنگار : 02166421927
     
کاوش آزمای آریا در شبکه های اجتماعی